דיילות ואנשי מכירות לאפסייל מעשי בפרויקטים שונים

יש לכם מוצר או שירות? אתם בוודאי בדרך להקים אירוע עבורו. מעוניינים לדעת כיצד לקדם את המוצר או השירות במהלכו? ניתן לגייס את אנשי המכירות שלכם שימכרו גם בלייב, אבל הרבה יותר אחראי לשכור דיילות ואנשי מכירות. כאשר הם עובדים בשבילכם אתם מבטיחים זינוק משמעותי ברמת המכירות, עד כדי אפסייל כולל ברמת החברה כולה. כיצד זה קורה?

הדרכים בהן ניתן לקדם עבורכם את המוצר, השירות או התדמית העסקית

דרך ראשונה היא להציב נוכחות של דיילות ואנשי מכירות ברחבת קבלת הפנים. בכל  אירוע, עמדת קבלת הפנים שרירה וקיימת כי שם האורחים עוברים לראשונה כדי להיכנס למתחם השכור. אם כבר אז, הדיילות ואנשי המכירות יספרו להם על המוצרים והשירותים, על הנושאים השונים שיידונו בכנס וכד' – זה יכול לגרות את האינטלקט ולגרום לאורח להתמסר עוד יותר ממה שהוא היה עד כה. אפשרות אחרת היא לשלוח דיילות לאנשי מכירות להקים דוכן פופ אפ. דוכן זה מורכב מהלוגו שלכם וממשפטים קצרים אודות הרעיון או המכירה שאתם מבקשים לכונן. הדיילות ומומחי המכירות ידרבנו  את הקהל בעומדם בדוכן. האימפקט שהדוכן ייצור בזכות הלוגו והסמלים שלכם כפירמה עשוי להביא להגברה במכירותיכם. אפשרות שלישית היא לעבור בין הפרטים בקהל כשהדיילות ואנשי המכירות בתנועה, לשם כך, והקהל לרוב יישאר סטטי.

תכנון יסודי של דרכי המכירות שיביא לכם תוצאות בפועל

כאשר אתם נפגשים עם חברת הנהלה של דיילות ואנשי מכירות, האפסייל שלכם מובטח. פרטים שתמסרו על האירוע יאפשרו לתכנן בצורה לא מאולתרת את המכירות ולהביא לכך שבכל רגע נתון יהיו קופצים על המציאה שיש לכם להציע לקהל הרחב. תכנון זה חשוב מאד על מנת להביא לתוצאה שכזו, ולכן הוא ייעשה על ידי אנשי מקצועי בטרם יישלחו הדיילים ואנשי המכירות.

זינוק משמעותי במכירות ובתודעה

כאשר אתם נמצאים עם דיילות ואנשי מכירות שינהלו ויישמו את המכירות בשמכם, אתם מבטיחים כמעט תמיד זינוק משמעותי ברף המכירות. אם אתם מעוניינים כי האירוע שלכם יצליח להביא לכם מכירות, רצוי לחבור אל צוותי דיילות ואנשי מכירות שיתכננו עבורכם את מסלול ההגעה הכי קל ללקוחות ויישמו אותו.