מקומות לברית 
שמונה ימים בלבד לאחר שנולד בשעה טובה תינוק זכר כבר יש לחפש מקומות לברית לחגוג בהם את האירוע. בשל ההתראה הקצרה אנשים רבים עורכים את האירוע באופן צנוע מאוד ומזמינים מעט אורחים ובני משפחה קרובים. כמובן שלא כך תמיד הדבר, ישנם אנשים אשר בוחרים לחגוג ברית מילה ברוב פאר והדר ומחפשים מקום לברית מילה שיענה בצורה הטובה ביותר על צרכיהם. כל אחד בוחר מקומות לברית על פי קריטריונים שונים. ישנם אנשים אשר מעמידים את הכסף במקום הראשון כאשר הם מחפשים מקומות לברית, אחרים מתחשבים בפאר של האולם ובטיב האוכל שלו כאשר הם מחפשים מקום לברית מילה וישנם אנשים שמתייחסים אך ורק לקרבה הגיאוגרפית של האולם.

ישנם הורים טריים שמתרגשים כל-כך מלידת בתם התינוקת שמחליטים לערוך גם לה מסיבה, ממש בדומה לברית מילה, בלי הטקס הרפואי, כמובן. מסיבות בריתה נועדו לרוב להציג את התינוקת לחברים, למכרים ולבני משפחה ולהתגאות בה. ניתן לבחור מקומות לבריתה על פי הקריטריונים שבעזרתם בוחרים מקומות לברית מילה של התינוק הזכר. אנשים רבים מזמינים כמות קטנה יותר של אורחים מכמות האורחים שהוזמנו לחתונה ולכן מקומות לבריתות וכמו כן מקומות לברית מילה הם לעתים צנועים יותר מבחינת גודלם, אך לאו דווקא מבחינת איכותם. מקום לבריתה צריך להיות קרוב מבחינה גיאוגרפית לבעלי האירוע, להגיש אוכל טעים, להיות מרשים ומעוצב מבחינה חיצונית וכן הלאה.

מקומות לברית קל מאוד למצוא, אפילו בהתראה קצרה. עם זאת, אין להתפשר על קריטריונים שהצבתם במהלך חיפוש מקומות לברית. אם ההורים מעוניינים באולם אשר קרוב למקום מגוריהם הם בהחלט לא צריכים לבחור באולם אירועים במרחק של שעה נסיעה. אופציה פשוטה מאוד היא לבחור מקומות לברית בו חברים או בני משפחה אחרים קיימו שם את אירוע הברית או הבריתה לתינוק או לתינוקת שלהם. זו דרך טובה מאוד להתרשם מהמראה החיצוני, מטיב השירות ומאיכות האוכל של מקומות לברית.

מקומות לברית יכולים כמובן להיות אולמות אירועים בבתי מלון או אולמות אירועים אחרים שהוסבו לצורך האירוע, כך שאפילו תוך שמונה ימים בלבד ניתן למצוא מגוון נהדר של מקומות לברית.

"הבא" "הגדל" "הקודם"
13    15    18    19    26    29
<12>