טיפים לעיצוב אירועי בריתה

 
 
אירוע בריתה הוא אחד מהאירועים המרגשים שתזכו לחגוג. מי שיש לו בת יודע כמה מרגש היה טקס הבריתה שהוא חגג עבורה. על מנת לכונן טקס מרשים בגני אירועים בשרון, רצוי שתפקידו את ארגונו בידי חברת הפקות מקצועית. אנחנו נביא את האירוע שלכם לשיא ונגרום לו לנסוק קדימה, כשהוא סוחף ומקפיץ. האירוע שאנו נפיק עבורכם יזכה לאהדת הסועדים שתזמינו וכמובן שגם אתם תיהנו מאד לחגוג לבת שלכם בריתה כשאנחנו יושבים על ההפקה. להלן מספר טיפים מקצועיים שיסייעו לנו לעזור לכם לארגן את טקס הבריתה: לגזור, לשמור ולשתף את החברים שנמצאים לפני ארגון טקס זה.
 
מומלץ ליצור הפקה מעניינת שתסב עניין רב לקהל
 
הפקה מעניינת – פירושה שרצף המאורעות באירוע ייצור אווירה תוססת ומשמחת, לצד מספר רגעים רגועים. השילוב של התסיסה והרוגע הוא האומנות שבארגון טקס הבריתה. ניתן, למשל, לשלב אלמנטים טקסיים מכוננים עם מוזיקה מקפיצה שבאה לפניה או אחריה. התמרון שבין הרוגע לתסיסה צריך להיעשות עם ההקשרים הנכונים. למשל, ארגון הנאומים שלכם כהורי הילדה, ולאחריו לשלב שיר שמתקשר לתוכן הנאום, וממנו לזרום עם הפלייליסט של התקליטן.
 
חשוב לבוא לאירוע עם המאורעות מחולקים לזמני התחלה וסיום מדויקים
 
בשונה ממה שחושבים, אין הרבה מקום לאלתורים בטקסים, אפילו לא בטקס קטן יחסית כמו טקס הבריתה. לכן, חשוב שתשבו עם חברת ההפקה שלכם, תבנו את התכנית המדויקת, מתי אוכלים מתאבנים, מתי ממשיכים למנה העיקרית, מתי משמיעים מוזיקה, מתי הנאומים לכבוד הרכה הנולדת, וכד'. ככל שתהיו יותר מדויקים, כך מובטחת הצלחה מסחררת יותר לאירוע שלכם.
 
מומלץ לבוא לאירוע לפחות שעה לפני התחלתו
 
באופן זה יש לכם פיקוח טוב על השמירה, צוות קבלת הפנים, המלצרים ושאר אנשי הצוות, אתם יכולים להעיר הערות בנוגע לתאורה בכניסה וביציאה מהאולם, ואתם יכולים, למעשה, לחדד חידודים אחרונים את העיצוב של האירוע שלכם לפני שהוא נכנס למסלול. סידורים אלה אקוטיים במיוחד אם יש לכם תכנית אומנותית, הבאתם נגנים חיים לאירוע, ויש צורך בכיוון מקומות הישיבה או העמידה שלהם. גם כאשר הוספתם כסף על תאורה יותר איכותית כדאי להגיע ולבדוק שהיא מסודרת כפי שתכננתם עם צוות ההפקות, ובכך למנוע אי הבנות.