מקומות בילוי לילדים

 
 
לא מעט מקומות בילוי לילדים מציעים את חוויית המשתמש משני אספקטים שונים: או שהמקום מיועד לחגיגת אירועי ילדים (למשל מועדון הנוער האזורי), או שהוא מיועד למשחקים ושעשועים (הג'ימבורי השכונתי למשל). במקומות לא מעטים, המקומות הללו אינם פתוחים בשבת. אנו מעוניינים להמליץ על אטרקציה ייחודית בה שלושת התמורות מתממשות בו זמנית: גם ארוביקה וספורט לילדים באמצעות קפיצה בטרמפולינות בוטיק, גם חגיגת אירועי כיתה וגן, כולל ימי הולדת, והמקום גם פתוח בשבת. יצוין כי מקומות בילוי בנתניה לילדים הם אתרים שמאד קשה למצוא זמינים ביום שבת. זהו אחד מהמקומות הבודדים שיש לו היתר עבודה ביום זה.

חגיגת קפיצה בטרמפולינות שאין שניה לה

טרמפולינה לכל ילד: לגדול ולמי שנמצא בגיל הטף. הפארק מצויד בטרמפולינות בוטיק שנבחרו בקפידה. הן מכילות את התקן האירופי המחמיר לקפיצה בטוחה. משטח הקפיצה מאפשר אמנם מקום לקופץ אחד בלבד, אבל במתחם בודד ישנם המון משטחים, ולכן אפשר לספק לילדים את חוויית הקפיצה בו זמנית.
 
 
מקומות בילוי לילדים
 

חוויה לכל ילד והורה

מקומות בילוי לילדים שגם פתוחים בשבת זה לא משהו מובן מאליו בנתניה. כאן, אתם יכולים ליזום 2 סוגי אינטראקציות עם המקום: או לבוא כבודדים, בדומה לביקור בלונה פארק, או ליזום אירוע המוני. כל האתרים במקום זה הם מקומות לילדים במלוא מובל המילה: טרמפולינות בוטיק, מתחם פעוטות, בריכת ספוגים מענגת, ועוד. באירוע, הצוות של המקום מספק לכם קבלת פנים, ולאחר העיסוק בקפיצות (שכולל צפייה במקבץ הוראות הבטיחות על גבי מסך רחב בחוויה קולנועית מרשימה) מגיעה עוגת היום הולדת על גבי קרון הרכבת של הפארק.


ג'אמפארק – חוויה שאין שניה לה בנתניה לילד ולהורה

הטרמפולינות של ג'אמפארק הן אטרקציות לילדים במלוא מובן המילה. מקומות בילוי לילדים יש לא מעט בעיר עמוסה כמו נתניה, אבל עם ריבוי אטרקציות שכזה, ובמסגרת פעילות בשבת – זו ללא ספק חוויה נדירה. מעדיפים לקיים את הבילוי באזור גוש דן במקום בנתניה? הסניף בראשון לציון מספק חוויה דומה על בסיס אטרקציות לילדים במרכז בשבת. בואו ליהנות ממקום בילוי אטרקטיבי לילדים ותסבו להם אושר שלא ישתמע לשתי פנים. פארק הטרמפולינות מספק לכם את כל מה שצריך לשם כך!