מסכי לדים לאירועים – המדריך המלא
 
 
מאז ומעולם נודעו מסכי לדים לאירועים כמסכים שכדאי לכם לארח באירוע שאתם מפיקים. המסכים משדרים בספקטרום צבעים נרחב בכל רזולוציה שתבחרו: נמוכה או היי דפינישן. בנוסף, המסכים ידידותיים למשתמש, מתממשקים עם כל מחשב, עם כל מערכת הפעלה (בניגוד למקרנים שלא מתממשקים כמעט, למעט עם מערכות הפעלה מאד מסוימות) מה שהופך את מסכי הלד שלכם לקלים מאד לשימוש ולצינור קל ויעיל ביותר להעברת מידע. כעת, אתם ודאי שואלים כיצד מגיעים למסכי הלד שלכם, ובוחרים אותם כנדרש? לשם כך הכנו לכם מדריך מלא המספק מידע נרחב על קניית המסכים על ידי חברות הפקות.

בחרו את המסכים בהתאם לגודל האולם

לרוב, אולם קטן יזדקק למסכים קטנים ואול גדול יזדקק למסכים גדולים. כמובן שאם הגדרתם אזור צפייה מרכזי – רצוי שיהיה זה מסך אחד, ואם הגדרתם את המסכים כמרחיבי במה המציגים הופעות או התרחשויות אחרות שנעשות על הבמה, תצטרכו כמה מסכים ותצטרכו לפרוס אותם ברחבי הדפנות של האולם כך שכל מי שיושב רחוק יוכל להשתמש בהם.

בחרו בספקטרום הצבעים הרצוי

כאן לא מומלץ לחסוך בכסף, אלא להוציא כמה שיותר, על מסך איכותי מאד עם ספקטרום צבעים רב ככל האפשר. מסך עם ספקטרום צבעים דל יביא אתכם להישגים דומים לאלו שהיו בתקופת מסכי הפלסמה וה- LCD, מה שלא יאפשר לכם ליהנות מה- LEDבמצבו האמתי, כשהוא מאד קרוב לתמונת המקור.

בחירת מסכים עם הפעלה אלחוטית – יתרון

הפעלה של בלותות (שן כחולה), או באמצעות ה- WI FIיאפשרו לכם התממשקות קלה עם השלטים ויאפשרו לכם להפעיל את המסך גם מתוכנות בטלפון הניד שלכם. זאת לעומת מסכים המתבססים על INFRA REDבלבד, שלא יאפשרו לכם שכלולים שכאלו.  

מחירי המסכים

מחירי המסכים תלויים בגודל שלהם, בספקטרום הצבעים שלהם, ובמידת האלחוטיות שלהם: כמה אפשרויות אלחוטיות יש בהם ליצירת תקשורת – בלותות, בלותות ו- WI FIאו אינפרא רד בלבד. מומלץ להשקיע במסך עם ספקטרום צבעים נרחב ככל שניתן ועם מקסימום דרכי תקשורת אלחוטיות. גודל המסך הוא הפרמטר היחיד שאינו קשור לאיכות המוצר, אלא לגודל האולם בו אתם מטפלים.

צרו קשר עם חברת סקאנר לייט שילוט לדים למידע נוסף על מסכי לדים לאירועים!